Displaylager.dk logo

Fragt & Levering

Som kunde hos os har du muligvis nogle spørgsmål du gerne vil have svar på, enten inden du bestiller hos os eller efter din bestilling.

Vi har her samlet de mest almindelige spørgsmål vores kunder har og som måske kan hjælpe dig på vej. Skulle du have et spørgsmål ud over det der står her så er du altid velkommen til at ringe til os 70707828 eller sende os en E-mail.

 

Hvornår modtager jeg min vare når jeg har bestil ?

Bestiller du hos os inden kl 11.00 vil du som hovedregel modtage dine vare dagen efter.  Skulle pakken være forsinket så er det meget sjældent den ikke kommer frem senest dagen efter. Vores super hurtige lagermedarbejdere knokler altid løs for at alle de ordrer der kommer ind bliver afsendt som lovet. Skulle kl. blive over 11.00 og du SKAL bruge varen dagen efter så ring omgående, så skal vi se om vi kan trylle for dig.

  

Hvad koster fragten?

Fragten hos os koster altid 67,- uanset hvor store pakker du skal have sendt eller hvor mange. Køber du for over 499,- leverer vi dine varer ganske gratis i hele Danmark !

 

Jeg har bestilt en vare på Displaylager.dk men har intet hørt fra jer

Vi sender ALTID en ordre bekræftelse til den mail du har opgivet da du bestilte!
tjek gerne dit spamfilter, den kan ligger der. Kan du ikke finde mailen så send en E-mail til os, så sender vi dig en ny ordrebekræftelse og retter evt din E-mail adresse i systemet, så du også modtager leverings oplysning og tracking nr når vi afsender din ordre.

 

Hvad gør jeg hvis min ordre ikke kommer den dag jeg havde forventet ?

Du kan følge din forsendelse via det tracking nr. vi sender i forsendelsesmailen. Har du bestilt levering på din hjemmeadresse kan det være GLS eller Fragtmanden har været der mens du ikke var der. I det tilfælde har de lagt en seddel til dig i din postkasse med info om afhentning. Ansvaret for forsendelsen ligger naturligvis hos os indtil du har kviteret for modtagelse af varen. Skulle du være i tvivl om noget er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 70707828 eller E-mail.

 

Min Ordre er kommet,  men der var transportskader på Emballagen og produktet. Hvad gør jeg nu ?

Æv!, Det skal vi have løst så hurtigt som muligt. Er der skader på emballagen, så vil vi anbefale at du nægter modtagelse og lader fragtmanden tage den med retur. Derefter kontakter du os hurtigst muligt så vi kan sende dig en ny ordre med det samme. Hvis du først opdager skaden når fragtmanden er kørt skal du kontakte os hurtigt muligt så vi kan hjælpe dig i det videre forløb. 

 

Det jeg har modtaget, er ikke det jeg har bestil ! ?

Det må helt sikkert bero på en fejl. Uanset hvordan denne er opstået skal vi nok hjælpe med at få det løst så du får det produkt du har bestilt ! Ring til vores kundeservice på 70707828 eller kontakt os på E-mail, så får vi det bragt i orden med det samme. 

 

Hvordan returnerer jeg en vare købt hos Displaylager.dk

Skulle du have fortrudt dit køb inden du har modtaget varen, så kan du afvise at modtage dette ved levering. Det er dog vigtigt at du kontakter os med det samme så vi ved produktet er på vej retur. Og vi kan påbegynde retur processen. Denne kan du læse mere om i vores Handels og Leveringsbetingelser.

 

Jeg ønsker at returnere varen med jeg har ikke længere den originale emballage.

Det er mest optimalt at vi får varen tilbage i uåbnet stand og i original emballage. Skulle du ved en fejl have ødelagt emballagen eller smidt den ud, så skal du sørge for at pakke varen rigtigt godt ind, inden du sender denne retur til os. Du skal huske at du er ansvarlig for varen indtil vi har kviteret for modtagelse på vores lager. Er du i tvivl om hvordan du skal gøre så ring gerne til vores kundeservice på 70707828 eller send os en E-mail så guider vi dig igennem processen. Du kan også læse mere om Returnering af varer under vores Handelsbetingelser.

 

Er det muligt at få penge retur for en vare jeg har fortrudt købet af ?

Naturligvis! Du har 14 dages fuld returret, hvor du kan returnere dine varer og få pengene retur. Der er dog nogle få undtagelser der står beskrevet i vores handelsbetingelser.

 

Jeg har købt en vare hos Jer, men den er defekt og virker ikke

Bare rolig, Vi lever af glade og tilfredse kunder og vi har teknikere og eksperter til rådighed der kan hjælpe med enten at få varen til at virke som den skal, eller sætte gang i ombytningsprocessen.

Skulle du stå med et spørgsmål der ikke er besvaret her, eller i vores handelsbetingelser, så er du til hver en tid meget velkommen til at ringe vil vores kundeservice eller sende os en E-mail. Så vil vi forsøge at hjælpe dig efter bedste evne

Varen er lagt i kurv!
Gratis Levering
køb for {{formatNumber(499 - Basket.subtotal)}} DKK mere og få FRI fragt